A GVH vizsgálja, hogy a Normaflore igazat állít-e magáról
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette.
A Super Bowl félidei showjának reklámidejéért valóságos harc folyik minden évben, amit a nagy filmgyártók is igyekeznek kihasználni. Idén azonban nem minden stúdió költ csillagászati összeget, hogy az érkező filmjeikhez kedvet csináljanak.
A színésznő egy reklámban játszotta újra karrierjének egyik legikonikusabb és legviccesebb jelenetét.
Egy amerikai per apropóján elemzi a Der Spiegel, miért nincs szükségük a nagy techcégeknek arra, hogy titokban felhasználják a telefonok mikrofonját. De akkor honnan „tudják” a hirdetők, min törjük éppen a fejünket?
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak a cégnek, amelyik hirdetni akar az NFL-döntő alatt.
A cég innovatívnak tartja az idei reklámokat, amikkel időt és pénzt is megtakarítottak.
Nem maradhatnak a boltok kirakatában alkoholreklámok iskolák és kórházak kétszáz méteres körzetében.
Új üzenet jelent meg a Google bővítményekre vonatkozó támogatási oldalán arról, hogy mit várhat az, ha valaki továbbra is az eddig megszokott uBlock Origin reklámblokkolót használja.
Már a videók szüneteltetésekor is meg fognak jelenni a reklámok a YouTube-on, az újítás egyre több felhasználónál jelenik meg.
Reklámok most is szólnak az autóban, ha valaki rádiót hallgat, de azért ez nagyon más szint lenne.
A Threads kódjában már vannak hirdetésekre utaló nyomok, noha a Meta állítja: egyelőre nem tesztelik a reklámok megjelenítését a platformon. Az viszont biztos, hogy ez nem marad örökké így.
Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.