A színésznő egy reklámban játszotta újra karrierjének egyik legikonikusabb és legviccesebb jelenetét.
A Hellmann’s reklámstratégái ahhoz a régi és jól bevált marketingfogáshoz nyúltak kreatív módon új kampányukkal, amely szerint nővel és szexszel bármit el lehet adni. A bikiniben kocsit mosó lányok helyett azonban szofisztikáltabban aknázták ki az erotikában rejlő potenciált, és megidézték egy igazi romkomklasszikus kultikussá vált jelenetét.
Meg Ryan 36 évvel ezelőtt bizonyította be a kétkedő Billy Crystalnak fényes nappal egy étterem kellős közepén, hogy igenis, egy nő bármikor képes hitelesen orgazmust színlelni, és a férfi nem tudná megmondani a különbséget valódi és megjátszott élvezet között:
Az 1989-es Harry és Sally című romantikus vígjáték fenti epizódját álmodta újra a majonézmárka, reklámjukban újraegyesítették a film főszereplőit, a jelenleg 63 éves Meg Ryant és a 76 éves Billy Crystalt. A csavar és a humor forrása ezúttal a szószban rejlik – a kezdetben unalmas szendvics jól megmajonézezve már földöntúli gyönyörhöz juttatja a nőt, az i-re a pontot pedig a Hellmann’s ugyancsak erotikus képzettársításokat magában foglaló szlogenje teszi fel: It hits the spot („Pont jó helyre ment” / „Eléri a kívánt hatást”).