A Super Bowl félidei showjának reklámidejéért valóságos harc folyik minden évben, amit a nagy filmgyártók is igyekeznek kihasználni. Idén azonban nem minden stúdió költ csillagászati összeget, hogy az érkező filmjeikhez kedvet csináljanak.
Csak három nagy stúdió, a Disney, a Universal Studios és a Paramount áldoz 7,5-8 millió dollárt fél perc reklámidőért, hogy idei filmjeik előzeteseit bemutassák a februári, 59. Super Bowl félidejében – írta meg a Deadline.
A Disney mindig is a Super Bowl hirdetői között volt, a „nyári nagydobásnak” szánt film előzetesét rendszerint a félidei show alatt mutatta be. A tavaly 2,2 milliárd dolláros bevételt termelő stúdió várhatóan a Hófehérke (hazai premier: március 20) és a májusban érkező Lilo és Stitch élőszereplős változatainak előzetesével rukkol elő, és elhozza a Pixar stúdió új filmjét, az Eliót.
A Deadline értesülései szerint a 2025-ös három Marvel-film közül azonban csak kettő kap Super Bowl-előzetest. Azt egyelőre nem tudni, a stúdió vajon az Amerika kapitány-filmek új darabjának, a Szép új világnak vagy a Fantasztikus Négyes: Az első lépéseknek, esetleg a Mennydörgők*-nek ad lehetőséget a bemutatkozásra több százmillió néző előtt.
A Universal Studios az NFL-döntő alatt a nagysikerű Így neveld a sárkányodat élőszereplős remake-jét harangozza be, amit az eredeti rajzfilmek alkotója, Dean DeBlois rendezett, valamint a Jurassic World Újjászületést, Scarlett Johanssonnal és Jonathan Bailey-vel a főszerepben. Talán még a M3GAN sci-fi–horror folytatásának a M3GAN 2.0 előzetesével is meglepik a rajongókat.
Várhatóan a Paramount stúdió olyan nagyágyúkkal áll elő, mint a Mission Impossible: A végső leszámolás, vagy a Hupikék törpikék zenés animációs film, Rihannával a főszerepben.
Idén kihagyja a Super Bowl adta lehetőségeket a Sony, a Netflix, az Amazon MGM Studios, a Warner Bros, és a Lionsgate, ahogy az Apple-nek sem lesz sajátgyártású sorozat- vagy filmelőzetese a félidei showban februárban.
A világ egyik legnézettebb sporteseménye, a Super Bowl tavaly csaknem 124 millió nézőt vonzott a képernyők elé. A mozik közönségét pedig még mindig a sportközvetítések szünetében lehet megfogni: az olyan nagy kasszasikerek, mint a Deadpool és Rozsomák vagy a Wicked előzetese a 2024-es NFL-döntő szünete alatt ért el a legtöbb emberhez, előbbit 75,4 millióan látták, míg a musical-adaptáció beharangozóját 40,1 millióan.
Arról, hogy mely filmekre érdemes még odafigyelni 2025-ben, ebben a cikkben írtunk:
(Kiemelt képünkön egy részlet a Mission Impossible: Végső leszámolásból.)