Vállalkozás hvg.hu 2017. szeptember. 13. 09:27

Elfogy az akciós termék a Lidlben, mire odaér? Jön a megoldás

A diszkontlánc elkezdte tesztelni az internetes szállítást Kelet-Európában is.

A Lidl internetes kereskedelmi tesztet indított Csehországban, Kelet-Európában elsőként – írta a helyi Mladá fronta Dnes. Első körben csak a cég 9500 cseh alkalmazottja fér hozzá a webshophoz, de a várakozások szerint az alkalmazás még az ősszel megnyílik a nagyközönség előtt is.

A Lidl online áruházában azonban nem lehet majd romlandó élelmiszereket kapni, a cég elsősorban az egyéb áruféleségeket fogja házhoz szállítani, az ígéretek szerint három napon belül. Amellett, hogy így jobban tudnak gazdálkodni az árukészlettel, elsősorban azt szeretnék elérni, hogy a heti akciós termékekről ne csússzon le senki, a promóciók kezdőnapjain ugyanis gyakran olyan érdeklődés mutatkozik, hogy azonnal kifogynak a készletből.

A Lidlnek jelenleg Belgiumban, Hollandiában és Németországban van webshopja.