Időkapszula: szinte új autóként vár gazdára ez a 34 éves Audi Coupé
Ezt a négykarikás német kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
Ezt a négykarikás német kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
A Volkswagen 50 évvel ezelőtt mutatta be az első Polót, és azóta több, mint 20 millió példány talált gazdára a népszerű német kisautóból.
A gyönyörű Mercedes 500 E-ért pontosan annyi pénzt kérnek, amennyibe egy új Mercedes-AMG S 63 E Performance kerül.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.
A Mercedes-Benz W 196 R Stromlinienwagen a valaha eladott legdrágább GP autó.
A több évtizedes kora ellenére lényegében vadonatúj kis Citroënnek alaposan megkérik az árát.
Ez a tévéreklámban is szerepelt remek állapotú német szedán a 80-as évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
A csillagászati árat többek közt az erősen limitált széria és a B csoportos ralis emlékek indokolják.
A Fiat Brava korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 3 ezer kilométert tettek meg.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
A 6 hengeres benzinmotorral szerelt régi S-Klasse maga a hamisítatlan 80-as évek.