Az új Toyota Land Cruiser még durvább lett
Itt a megoldás arra az esetre, ha a vadonatúj japán terepjárót alaphelyzetben esetleg nem találjuk elég komoly terepjáró képességűnek.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a vadonatúj japán terepjárót alaphelyzetben esetleg nem találjuk elég komoly terepjáró képességűnek.
Kátyús aszfalt, rázós földút, köves talaj, meredek kaptató, 70 centis patak. A teljesen új Land Cruiser az úttalan utakon is elképesztő fölényességgel halad előre, és nemcsak terepjáróként, hanem normál autóként is tökéletesen élhető.
A kiváló terepjáróképességű ikonikus japán modellben egy 2,8 literes gázolajos erőforrás található.
Az elsőtől az utolsó csavarig megújult a legendás japán terepjáró jelentősen drágább lett az elődjénél.
A japán gyártó modernizált terepjárója mintegy négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A dobozforma japán terepjáró legújabb verziója turbódízel és lágyhibrid változatokban támad.
A tavaly rekord mennyiségben értékesített német terepjárót a jelek szerint mostanság erősen sújtja a chiphiány.
Ha valaki most megrendel egy példányt, valószínűleg csak 2026-ban veheti majd át.
A legfrissebb pletykák szerint a japán gyártó villanymotor és akkumulátor segítségével lehelhet új életet a gázolajos motorokba.
A Toyota azt szeretné elkerülni, hogy nyerészkedőkhöz, vagy háborús konfliktusban résztvevőkhöz kerüljön a típus.
Az új platformra épülő terepjáró biturbó V6-os benzinmotort kapott.
Kipróbáltuk, hogy a milyen a gyakorlatban a nagyobb új motorral szerelt és felfrissített pickup csúcsmodellje, ami továbbra is egy kőkemény munkagép, csak ezúttal éppen elegáns gúnyába van bújtatva.