Itt a megoldás arra az esetre, ha a vadonatúj japán terepjárót alaphelyzetben esetleg nem találjuk elég komoly terepjáró képességűnek.
A Toyota tavaly dobta piacra a több évtizedes múltra visszatekintő legendás terepjáró, a Land Cruiser legfrissebb változatát, melyet mi Marokkóban, az Atlasz hegységben kínoztunk meg alaposan.

A nemzetközi menetpróbán fény derült arra, hogy az új Land Cruiser aszfaltozott és úttalan utakon egyaránt kiválóan viselkedik, és most érkezett belőle egy olyan új változat, mely egyértelműen a legkeményebb terepviszonyokra lett optimalizálva.
Az Arctic Trucks által készített újdonság elsősorban 4 centiméterrel megemelt állítható terepfutóművéről, illetve 17 colos kovácsolt könnyűfém felnikre szerelt 37 colos BFGoodrich terepgumijairól ismerszik meg.


A legkomolyabb terepekre szánt egyedi hangolású új Land Cruiser forgalmazása a második negyedévben kezdődik meg Európában, Észak-Amerikában, Afrikában és a Közel-Keleten, az árakat viszont egyelőre sajnos még nem fedték fel.
A 205 lóerős teljesítményű és 500 Nm-es nyomatékú 2,8 literes 4 hengeres turbódízel motorral szerelt új Land Cruiser magyarországi alapára 31,2 millió forint.







