#Ford_Mustang
Régivágású texasi tuningot kapott az új Ford Mustang, itt a 850 lóerős Hennessey Super Venom
Nem adják olcsón a lóerőket, 60 millió forint körüli egy ilyen ínyencség ára.
Új Ford Capri: Európa Mustangja most is a jövőbe vezet
A Ford Capri az amerikai márka öreg kontinensre szánt sportautója, sok európai számára maga a megtestesült nyolcvanas évek. Pedig a modell története régebbre nyúlik vissza, mostani megújulásával pedig folytatja a Ford pár éve elkezdett új fejezetét.
Két évig nem adható tovább a Magyarországon 160 millió forintba kerülő új Ford
A 826 lóerős Ford Mustang GTD-t nem lehet csak úgy egyszerűen bármikor eladni.
Visszatért a Shelby GT350, 810 lóerővel
Az igazán extrém verzió GT350R-ből alig néhány tucat készül.
Először adtak el több villany-Mustangot, mint benzines Mustangot
Az összehasonlításuk azért leginkább almát a körtével eset, de így is figyelemre méltó a szereplésük.
A Magyarországon 160 millió forintba kerülő Mustang a Nordschleifén bizonyított
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
Pontosan hány lóerős a Magyarországon 160 millió forintba kerülő új Ford?
Fény derült a limitált szériás és bőven 300 km/h feletti végsebességű Ford Mustang GTD teljesítményére és nyomatékára.
Vörös kód: a villanyautók nyakán liheg az 1300 lóerős V8-as új Mustang
Negyedmérföldes gyorsulás fronton alig lassabb az új Shelby a legkomolyabb elektromos hipersportkocsiknál.
Kátyút figyel, gumit éget, V8-cal muzsikál: nyúzópróbán az új Ford Mustang Dark Horse
A vadonatúj Ford Mustang Dark Horse csak kicsit erősebb a normál Mustangnál, de pöpecebb a kéziváltója, jobban bírja a tartós nyúzást és ütősebben is néz ki. Jövünk az első személyes tapasztalatokkal.
Így ordít a Magyarországon 160 millió forintba kerülő új Ford – videó
A 800 lóerős, kompresszoros V8-assal szerelt über Mustangot már javában tesztelik a Nordschleifén.
Zéró villany, semmi turbó, csak az őszinte V8: meghajtottuk a vadonatúj Ford Mustangot
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.