A Facebook még májusban ígérte meg, hogy átláthatóbb lesz a Messenger, mostanáig viszont várni kellett a dizájnváltáson átesett alkalmazásra.
A Facebook még tavaly májusban, az F8 fejlesztői konferencián jelentette be, hogy alaposan átszabják a Messengert. Mark Zuckerberg akkor arra hivatkozott: bár az elmúlt években számtalan új funkció érkezett az üzenetküldő alkalmazásba, hogy az egyszerű üzenetküldő helyett egy önálló, multifunkciós platformot faragjanak belőle, a túl sok akarásnak végül az lett a vége, hogy a Messenger kezdett idegesítően átláthatatlanná válni. Emiatt elérkezettnek látták az időt arra, hogy újragondolják annak dizájnját.
Az új kinézetet azóta legfeljebb csak teszt jelleggel tette elérhetővé a Facebook, most azonban hivatalossá vált: az androidos eszközök, valamint az iPhone-ok és iPadek számára is elérhető a megújult üzenetküldő.

Az elérhető menüpontok számát jelentősen lecsökkentették, a funkciókat azonban nem vették ki a Messengerből, így úgy lett átláthatóbb az alkalmazás, hogy közben nem veszített semmit az általa kínált szolgáltatások mennyiségéből.
A Facebook szerint bár az "új Messenger" mindenki számára elérhetővé vált, néhány napba beletelhet, mire minden felhasználó frissíteni tudja azt az új dizájnra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
