Az EricssonLab fogyasztói felmérésében 2300 előfizetőt kérdeztek meg, négy kontinensen és a nem meglepő eredmény azt mutatja, hogy a a mobilinternet-használók számára a megfelelő csomag kiválasztásakor a négy legfontosabb szempont a hálózat minősége, a lefedettség, az adatátviteli szolgáltatás díja és az adatátviteli csomag áttekinthetősége.
Az Ericsson szerint a megkérdezettek 40-45 százaléka többet használná az internetet a mobiltelefonján, ha gyorsabb lenne, közel ugyanennyien olcsóbb tarifával neteznének gyakrabban - számol be a Telefonközpont blog. Sok felhasználó viszont úgy érzi, nem használja ki teljes mértékben a szolgáltatási csomagban nyújtott lehetőségeket.
„A felhasználókat korábbi tapasztalataik is orientálják, amikor az intelligensebb forgalomkezelés és díjszámítás alapján kidolgozott, személyre szabottabb, dinamikusabb ajánlatokat értékelik" – idézi Cecilia Atterwallt, az Ericsson ConsumerLab vezetőjét a Telefonközpont blog.

Mi kellene ahhoz, hogy gyakrabban mobilnetezzen?
EricssonLab