Az első ránézésre apróságnak és egyszerűnek tűnő casual játékok (hogy mi is a „casual” azt már megírtuk itt) üzleti...
Az első ránézésre apróságnak és egyszerűnek tűnő casual játékok (hogy mi is a „casual” azt már megírtuk itt) üzleti szempontból egyáltalán nem apróságok. Elég, ha a Farmville-re gondolunk, ami a maga nemében szuper-casual, már-már „gagyi” (hiszen nagyon egyszerű), mégis az egyik legnagyobb üzlet jelen pillanatban a neten.
A Techcrunch információi szerint, a világ legsikeresebb causal-fejlesztőjét a Popcapot is elérte a felvásárlási láz.

Egy magát megnevezni nem kívánó cég több mint egymilliárd dolláros ajánlatot tett a cégre, és persze az általuk készített összes játék jogára. A Popcap olyan apró, ám nagyon igényes játékok fejlesztésével lett híres, mint például a szinte mindenki által ismert Bejeweled, vagy az immár internetes kult-játéknak számító Plants versus Zombies (tesztünk itt)
A Popcap nincs igazán pénzszűkében: csak a Bejeweledből ötvenmillió darabot értékesítettek eddig, így még az is elképzelhető, hogy a felvásárlásból nem lesz semmi, és csak ajánlat marad. John Vechey a Popcap alapítója és vezére nem nyilatkozik. Találgatások szerint a vevő valószínűleg a causaljáték-piac legnagyobb cápája, a Farmville-t fejlesztő Zynga.Lehet, hogy nemsokára már a Facebookon keresztül játszhatjuk a Popcap klasszikusait?