Forma-E: jövőre jön az elektromos Forma-1
Jövőre indul az a Forma-1-hez hasonlóan több állomásból álló Forma-E versenysorozat, amelyet elektromos hajtású autók számára írnak ki.
A résztvevő tíz csapatból kettő állt már fel: az angol Drayson és a China Racing. Az F1 mintájára minden istálló két pilótát alkalmaz, ám négy kocsival, utóbbiak három másodperc alatt érik el a 100 km/órás tempót, maximális sebességük pedig 220 km/óra körül lesz. Az áramfogyasztás miatt a boxkiállások során a versenyzők nemcsak kereket, hanem autót is váltanak, a cserekocsi eléréséhez pedig 100 méteres sprintet kell kivágniuk.
A futamokra metropoliszok belvárosában kerül sor, London, Peking, Los Angeles, Rio de Janeiro, Róma és Berlin helye már biztos a naptárban. A nagydíjak egyetlen nap alatt zajlanak majd, napközben lesz az időmérő, este pedig a verseny, amelyen minden csapatnak legalább kétszer ki kell állnia a boxutcába.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
