A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) kiadta a 2014-es technikai szabálytervezetet, mely többek között 15 ezres fordulatszám-limitet és 1,6 literes, V6-os turbómotorokat vezet be. A KERS-et felváltja az ERS-rendszer.

2014-től bevezetik a Forma-1-ben az ún. ERS-rendszert, mely a fékezés mellett a kipufogógáz energiáját is képes lesz tárolni, és egy gombbal ugyanúgy hasznosítani gyorsításnál/előzésnél, mint most a KERS esetében. Az új eszközzel nemcsak több energiát használhatnak fel a pilóták (a rendszer teljesítménye 60 kW helyett 120 kW lesz), de a boxutcában elektromos árammal közlekedhetnek.
A jelenlegi V8-asokat 1,6 literes, V6-os turbómotorok váltják fel, melyeknél 15 ezres fordulatszám-limitet fogadott el a nemzetközi szövetség. Ugyancsak szabályozzák a motor súlyát, összetevőit és alkatrészeit is. Az üzemanyag átfolyási sebességét 100 kg/órában határozták meg, és a pilótáknak külső segítség nélkül is be kell tudniuk indítani a motort. Az autókban az eddigi hét sebesség helyett nyolc lesz.
Az autók minimális tömege 640 kilogrammról 660-ra emelkedik, az elülső szárnynak 150 milliméterrel rövidebbnek kell majd lennie a mostaninál, de több, karosszériára vonatkozó szabályt bevezetnek.
A 2014-es valamennyi szabályt angol nyelven megtekinthet ide kattintva!
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
