Barcelona-Madrid párharc a szuvenírpiacon is
Egy felmérés szerint a spanyol Real Madrid és Barcelona adta el a legtöbb ajándéktárgyat a 2009/2010-es futballszezonban.
A Real Madrid és a Barcelona adta el a legtöbb szuvenírt. Az osztrák Sport+Markt és a PR Marketing nevű cég kimutatása alapján az öt legnagyobb európai bajnokság - a spanyol, az angol, a német, az olasz és a francia - összesen 631 millió euróval gazdagodott az előző idényben a szuvenírekből, ami hat százalékkal több az előző évadhoz képest.
A Primera División bevétele 190 millió euró volt, ennek 80 százalékát söpörte be a Real és a Barca - hogy pontosan milyen eloszlásban, azt nem hozták nyilvánosságra -, az angol Premier League 168 millió eurója ugyanakkor már igazságosabban oszlott el. A német Bundesliga 130, az olasz Serie A 77, a francia Ligue 1 pedig 66 millióval gyarapodott. Európában a legkeresettebb szuvenír a mez, amelyből becslések szerint 13,7 millió fogyott el.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
