Egy nonprofit katari alapítvány öt évre 150 millió eurót fizet azért, hogy logója a következő szezontól felkerüljön a Barcelona labdarúgócsapatának mezére az UNICEF emblémája mellé.
A katalán klub idényenként 30 milliót kap attól az alapítványtól, amelynek székhelye a 2022-es világbajnokságnak otthon adó ázsiai országban található. A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja - amelynek logója 2006 óta díszeleg a mezen -, nem fizet ezért. A Barcelona keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot "összekombinálja", ám ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.

Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
