Továbbra is vagyonokat kell fizetnie annak, aki nem valamelyik jól menő Forma-1-es istállónál kíván versenyzői álláshoz jutni. Ezt megerősítik azok a számok is, amelyek mostanában szivárogtak ki a sereghajtó Hispania istálló elvárásaival kapcsolatban - írja az automenedzser.hu.
Nincs könnyű helyzetben az, aki a Forma-1-ben szeretne versenyezni és nem kap állást valamelyik nagyobb, jól menő csapattól. Megerősítik az eddig is jól ismert tényt azok a spekulációk is, amelyek a napokban szivárogtak ki a száguldó cirkuszban idén újoncként debütáló, egész évben sereghajtó Hispania istálló elvárásaival kapcsolatban.
Idén a spanyol különítmény négy versenyzőt is indított: Bruno Senna futotta a legtöbb versenyt, aki csak egyszer hiányzott, míg rajta kívül versenyzési lehetőséghez jutott Karun Chandok, Sakon Yamamoto és Christian Klien is. Nyilvánvalóan az alakulat vezetése annak fényében döntött futamról futamra a versenyzői összeállításról, hogy épp melyik versenyző tudott többet fizetni a lehetőségért.
Pontos adatok – ahogyan az a Forma-1-ben megszokott – nem kerültek nyilvánosságra, az viszont kiderült, hogy mennyit kérnek az egyik jövő évi volánra pályázó, szintén spanyol Pedro de la Rosától. A Saubertől a gyenge eredmények miatt menesztett, azonban a mezőny egyik legrutinosabb, műszaki fronton talán legtapasztaltabb pilótájának számító sofőr hasznos tagja lehetne a különítménynek, de így is fizetnie kell az állásért.
A teljes cikket az automenedzser.hu oldalon olvashatja ide kattintva.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
