A digitális világ nyújtotta előnyöket kihasználva, a Carling minden eddiginél jobban bevonja a szurkolókat a hétvégi Manchester United – Aston Villa angol ligakupa döntőbe - olvasható a Sports Marketing blogon.
A Wembley-ben sorra kerülő döntő ünnepi ceremóniája idején száz drukker neve jelenik majd meg az elektronikus hirdetőtáblákon, amikor a győztes csapat kapitánya a magasba emeli a trófeát. A kreatívabb, vállalkozó kedvű szurkolók örömére a Carling rendelkezésre bocsátja a stadionbeli reklámhelyei egyharmadát, hogy azokon a legjobban sikerült rajongói ötletek jelenhessenek meg" - írja a blog szerzője legutóbbi bejegyzésében.
Hogyan válhatunk a kupadöntő részeseivé? Látogasson el a Sports Marketing blogra, és megtudhatja.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
