Az Új Ferrari F10 az eddigi teszteken kiválóan teljesített, hiszen Valenciában az összes istálló között a legjobb eredményeket érte el. A csapat gyorsasága sokak szerint a motor elhelyezésének köszönhető.
A La Gazzetta dello Sport riportja szerint az F10 nyolchengeres motorja 3.5 fokos szögben meg van döntve, ez pedig számos spekulációra adott okot. Ezáltal ugyanis nemcsak szélesebb dupla diffúzorokat tudnak használni, de a kocsi súlypontja is megváltozott, ami az egyensúlyt változtatja meg. Stabilabbá teszi az autót, jobban tapad az aszfalthoz.
„A Ferrari nagyon érdekes technikai megoldást választott az F10-hez – nyilatkozta Aldo Costa, az olasz istálló technikai igazgatója. – A titkok nagy része az autó testében van elrejtve.” Nikolasz Tombazisz tervező szerint a diffúzor alapvető fontosságú. „Hogy minden előnyét kihasználjuk, megváltoztattuk az autó hátsó részét, így pedig lehetőségünk nyílt arra, hogy különböző alkatrészeket egységekbe építsünk. Az F10-ben a diffúzor sokkal nagyobb és hatékonyabb, mint tavaly.”
Bár az első tesztek után még nem szűrhető le komoly konklúzió, a most szerdán kezdődő gyakorlás Jerezben sok mindenre választ adhat. Többek között arra, hogy a Ferrari valóban gyorsabb-e a riválisoknál, és ha igen, mennyivel.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
