Magyar szponzor a Forma-1-ben
A Forma-1 történetében először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport állandó szponzorként. A Hell energiaital gyártója a napokban állapodott meg az AT&T Williams csapattal az istálló főhadiszállásán, az angliai Grove-ban.
A Spanyol nagydíjon érvénybe lépő megállapodás értelmében a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, a Hell lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, illetve az üzemanyagot töltő csapattag a márka ördögös-tüzes emblémáját viseli majd.
A Hell márka és a termék 2006-ban született Magyarországon, ma már a világ 16 országában megvásárolható. Tavaly 100 millió darabot adtak el belőle, az édességgyártással és -forgalmazással is foglalkozó cég 2008-as forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot.
Perre megy a DK, hogy kiderüljön, mi történt az olimpia alatt a párizsi luxusszállodai szobákkal, amit Sulyoknak szántak
Sebián-Petrovszki László belenézhetett a szerződésekbe, azonban az adatok egy részét kitakarták, így nem derült ki, ki írta a szerződést és ki döntött róla.
