Az akció honlapjának (www.budapestwinter.
Az akció honlapjának (www.budapestwinter.com) látogatottsága az előző évihez (157 ezer) képest jelentősen megnőtt: március végéig több mint 246 ezren keresték fel a budapesti látogatásra csábító, nyolcnyelvű honlapot, a legtöbben Csehországból, Németországból, Franciaországból, Spanyolországból és Olaszországból.
A BWI kampányt harmadik alkalommal rendezték meg Budapest, a budapesti szállodák, a Malév Zrt. és más, Budapestre közvetlen járatokat üzemeltető légitársaságok, illetve a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni turista-forgalmának növelése érdekében.
A Budapest Winter Inivitation elsődleges célpiacai Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Oroszország, a skandináv országok voltak, másodlagos célpiaca pedig Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia és Szlovákia.
A marketingakció együttműködő partnerei a budapesti három, négy és öt csillagos szállodák (több mint 60 szálloda, köztük a meghatározó szállodaláncok), a Magyar Szállodaszövetség, a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Budapest Airport Zrt., a Malév Zrt., a Budapesti Tavaszi Fesztivál és egyéb turisztikai szolgáltatók voltak.
A csatlakozott partnerek 93,8 százaléka elégedett volt a Magyar Turizmus Zrt. munkájával, és a válaszadók túlnyomó többsége (96,9 százalék) szívesen csatlakozna továbbra is egy következő téli akcióhoz, illetve 65,6 százalékuk részt venne egy hasonló jellegű nyári kampányban is - olvasható a közleményben.
MTI
