Norman Mailer a tévéreklámok ellen
Norman Mailer amerikai író követeli, hogy a gyermekek érdekében szüntessék meg a televíziós reklámokat.
"Úgy vélem, hogy a televíziós reklámoknak el kell tűnniük a képernyőről" - írta a 81 éves Mailer a Washington Post vasárnapi számának mellékletében. Szerinte a gyerekek jobban tudnának koncentrálni, többet olvasnának és ritkább lenne a hiperaktivitás.
Az író nem a televíziót, mint olyant bírálta, hanem a véleménye szerint agresszív reklámokat, amelyeknek mennyisége az 1991-2003 közötti időszakban 36 százalékkal nőtt, ami oda vezet, hogy sok gyerek hiperaktívvá vált, mások pedig passzív életmódot folytatnák és elhíznak.
Média
hvg.hu
2005. január. 10. 13:35
Cunami miatt leállított reklámkampányok
Gazdaság
2002. szeptember. 17. 09:01
Támadnak az álcázott reklámok
Gazdaság
2003. január. 13. 16:24
Reklámmelléfogások
Gazdaság
2004. február. 23. 16:56
Tévéreklámok alkonya?
Világ
hvg.hu
2005. január. 20. 14:05
Reklámtilalom a hamburgerre és a hasábkrumplira
Média
Kiricsi Gábor (hvg.hu)
2004. július. 26. 16:30