A brutalista vágásáért Oscarral jelölt Jancsó mindenesetre lájkolta, pedig a poszt további szóviccek komment cunamiját vonta maga után.
Nem elég, hogy Jancsó Dávid vasárnap este nem nyerte meg az Oscart a legjobb vágás kategóriájában, az ALDI még egy marketinghúzással is vágott rajta egy sebet. Ezzel az éles közösségi médiás eszközzel támadott az üzletlánc szóviccfelelőse:
„Minden elismerésünk az Oscar-jelölésért, nekünk egyértelmű a választás, ha vágásról van szó” – írták a VÁGÓDESZKA alá.
Jancsó Dávid egy hüvelykujj emojival fejezte ki tetszését, fogalmazhatunk úgy is, hogy jó képet vágott hozzá, de talán ő sem számolt azzal, hogy az ALDI posztja alatt mindenki a saját szóvicceivel akar majd felvágni.
- Ezér’ osz’ kár vót…
- Ez mellbeVÁGÓ volt
- A világot jelentő deszkák.
- Vágom miről van szó!
Csak annyit tennénk hozzá, hogy ez tényleg odavágott.
Nyitóképünkön A brutalista főszerepében Adrien Brody látható Jancsó Dávid által vágva.