Magyarország egyik legjelentősebb hazai tulajdonú kiskereskedelmi láncának egyes Príma üzleteiben már a qvik fizetési szolgáltatással is ki lehet egyenlíteni a számlát.
Bővül az elérhető fizetési megoldások köre kilenc CBA Príma üzletben: az önkiszolgáló kasszáknál a vásárlók januártól mobiltelefonnal, mobilbanki applikációs jóváhagyással is fizethetnek januártól. Az elfogadói pénzügyi szolgáltatást a Raiffeisen Bank biztosítja.
A qvik egy hazai fejlesztésű mobilfizetési megoldás, amely minden lakossági ügyfél számára ingyenesen elérhető. A szolgáltatás minden hazai mobilbanki applikációval rendelkező ügyfél zsebében ott lapul tavaly szeptember 1-je óta, így a vásárlóknak már nem kell további mobilalkalmazást letölteniük a qvik fizetés használatához.

Így lehet vele fizetni:
- A vásárló a megszokott módon beolvassa a termékeket az önkiszolgáló kasszánál, és fizetésként a qvik azonnali fizetési megoldást választja a felkínált lehetőségek közül.
- Mobiltelefonjával beolvassa a megjelenő QR-kódot.
- A telefonkészüléken megnyíló mobilbanki alkalmazással jóváhagyja a fizetés adatait.
A CBA számára nem ismeretlen terep a QR-kód-alapú fizetés, mivel az üzletlánc az azonnali fizetési rendszer bevezetését követően is gyorsan adaptálta az új fizetési megoldást kísérleti jelleggel.