A légitársaság szerint az utasok leghatékonyabban a cég honlapján vagy mobilalkalmazásán keresztül intézhetik ügyeiket.
A Wizz Air január 28-ától megszünteti emelt díjas telefonszámát, a magyar ügyfelek ezentúl a megújult Súgóközpontban találhatják meg, ami érdekelheti őket, köztük a légitársaság ügyfélszolgálatának helyi tarifás telefonszámát is.
A légitársaság azt javasolja utasainak, hogy a leghatékonyabb és leggyorsabb segítség érdekében a Wizz Air honlapján vagy mobilalkalmazásán keresztül intézzék ügyeiket. Ezeken a felületeken módosítható legegyszerűbben a foglalás, igényelhető visszatérítés, illetve a késésekkel, esetleges járattörlésekkel kapcsolatos ügyintézés is így intézhető a leggyorsabban.
A járatokkal, foglalással, csomagkezeléssel kapcsolatban a nap 24 órájában működő, angolul, németül és olaszul beszélő chatbot, Amelia azonnali segítséget tud adni. Összetettebb kérdéseknél pedig live chaten keresztül is 0–24-ben fel lehet venni a kapcsolatot a Wizz Air munkatársával.
Az ügyfélszolgálatot a légitársaság folyamatosan fejleszti, tavaly indult el például az Amelia Voice nevű szolgáltatás, amely automata tájékoztatást és alapvető tanácsokat nyújt egy adott járat esetleges csúszása vagy törlése esetén – áll a hivatalos közleményben.
Négy évvel ezelőtt a budapesti kormányhivatal 10 millió forintos bírságot szabott ki a Wizz Airre annak ügyfélszolgálati panaszkezelési hiányosságai miatt, és többek között arra kötelezték a céget, hogy biztosítsa a fogyasztók számára, hogy szóban is panaszt tehessenek, valamint gondoskodjon arról, hogy a szóbeli panaszokról a jogszabálynak megfelelő jegyzőkönyv kerüljön felvételre.