A budapesti Uber-felhasználók most olyan autót rendelhetnek, melyben egy befektető vár rájuk. Az utasoknak 7 percük lesz arra, hogy bemutassák startup ötletüket.
Az Uber egy európai program keretében most magyarországi startupoknak és vállalkozó kedvű fiataloknak is lehetőséget kínál ötleteik bemutatására. A felhasználók az UberPITCH-csel egy olyan autót rendelhetnek, melyben egy befektető vár rájuk. Az utasoknak 7 percük lesz arra, hogy bemutassák startup ötletüket, melyre szintén 7 percnyi, értékes visszajelzést kapnak – áll a cég közleményében. A cég találóan fricskázza meg elevator pitch fogalmát, azzal, hogy az ötletgazdákat a liftből egy "taxiba" ülteti. Itt olvashat bővebben az elevator pitch-ről.

“A munkánk során gyakran találkozunk olyan vállalkozó szellemű startupokkal, akik remek üzleti ötletekkel és felkészült csapattal rendelkeznek, de nem találnak hozzá megfelelő nyitottsággal és nemzetközi cégépítési tapasztalattal rendelkező befektetői segítséget. Ez most egy különleges alkalom arra, hogy megtalálják az ideális partnert” – magyarázta Siklósi Zoltán, az Invescom cég vezetője, a kezdeményezés egyik partnere.
A projekt zsűritagja Heal Edina, a Google Magyarország vezetője, valamint Kassai Ákos, az IQB alapító-vezetője is. A mai naptól a vállalkozók Budapesten is regisztrálhatnak, hogy megkapják az összes szükséges információt a saját UberPITCH-találkozójukra, ami 2016. június 1-jén lesz. Regisztrálni május 30-ig lehet. A legjobb ötletek gazdái Berlinbe utazhatnak, ahol személyesen találkozhatnak Travis Kalanick-kel.