Lezárult a Procter & Gamble (P&G) és az Auchan közös jótékonysági programja, amelyben ötmillió forint értékű tisztító- és tisztálkodási szereket adtak a kecskeméti SOS gyermekfalunak és négy gyermekotthonnak.
A P&G és az Auchan kampányában minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan üzleteiben P&G-terméket – többek között Always, Ariel, Head & Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, a társaság ugyanis termékenként öt forintot különített el a jótékonysági célra.
A két cég vezetője szerint a kampányban ötmillió forint gyűlt össze, amelyből tisztítószereket és tiszálkodási cikkeket adományoztak öt szervezetnek.
Egymillió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot kapott a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu és a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon.

Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára a kampányzárón megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását. „Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük” - mondta Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója.
A kampányzárón vendégül láttak közel száz gyereket, akik a támogatott intézményekben nevelkednek - ők egy programokkal teli napot tölthettek el egy kalandparkban.