2015. február. 18. 14:39 MTI Utolsó frissítés: 2015. február. 18. 14:40 Vállalkozás

Spéder médiabirodalma újabb portálokat vásárolt

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) megvásárolta az elsősorban nőket megszólító portálokat működtető Femina Média Kft.-t.

A Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft. havi 870 ezer felhasználót ér el weben, emellett 419 ezres mobil olvasótábort mondhat magáénak - írta közleményében a CEMP. A CEMP női közönséget megszólító Dívány.hu oldala havi 396 ezer belföldi webes és 131 ezres mobilos látogatót mondhatott magáénak.

Spéder Zoltánt, a CEMP elnökét és többségi tulajdonosát idézve a közlemény hozzátette, céljuk a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés és a CEMP-csoport alapvető profilját meghatározó, piacvezetői prémium kiadványok továbbfejlesztése, piaci pozíciójuk, elérésük és üzleti hatékonyságuk növelése.