Mielőtt eljutnánk egy állásinterjúra, valahogy fel kell kelteni a figyelmet magunk iránt. Manapság egy hagyományos önéletrajzzal ezt már nem biztos, hogy el tudjuk érni.
A Business Insider összeszedett egy csomó olyan önéletrajzot, melyben a munkakeresők rendkívül kreatívan oldották meg azt, hogy leendő munkaadóik felfigyeljenek rájuk. A portál az Instagramon és a Pinteresten talált rá ezekre az önéletrajzokra.
A legtöbb kreatív illető saját honlappal operál, amelyekbe különböző interaktív megoldásokat építenek be. Például időpontot lehet foglalni az álláskeresőnél, vagy egy folyamatábrába illesztették be azt a megoldást, hogy ha szakértelemre van szüksége és bizonyos problémákkal szembesül, akkor fel kell vennie az adott cégnek a jelentkezőt.
Emellett volt olyan jelentkező is, aki önéletrajzaként csak egy QR-kódot rakott fel egy papírlapra, de volt olyan illető is, aki felépített egy olyan honlapot, ami az Amazon.comra hasonlított, csak ott őt lehetett "megvásárolni". De vannak olyanok is már, akik a Vine-on készítenek kis videót egyfajta önéletrajzként. Ugyanakkor arra is volt példa, hogy valaki pénzt fizetett a Google AdWords-nek azért, hogy az első helyre rangsorolódjon az önéletrajzát tartalmazó honlapja a Google keresési listáján, ha bizonyos szavakra kerestek rá.
A kreatív önéletrajzokat itt nézheti meg.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
