Európai reklámszervezet élére választották újra a magyar elnököt
A reklámokkal foglalkozó Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) közgyűlésén ismét elnökké választották Fazekas Ildikót, aki a magyar Önszabályozó Reklám Testület főtitkára.
„Az elismerés nemcsak nekem, hanem a magyarországi önszabályozás sikerének is szól” – hangsúlyozta Fazekas a választás után. Fazekas közgazdász, a Széchenyi Egyetem címzetes egyetemi docense, a Budapesti Gazdasági Főiskola címzetes főiskolai docense. 1993-tól a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének félállású oktatója, egyetemi adjunktus. 1998-tól az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. 2009-től az Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) elnöke.
Az EASA feladata továbbra is kettős. Egyrészt a reklámmal kapcsolatos etikai kérdések európai szintű válaszait fogalmazza meg, amelyeket képviselőkkel és EU-s döntéselőkészítő politikusokkal is megismertet. A reklámipar változásait az önszabályozás is követi, így a jelenlegi kiemelt feladat egyrészt a digitális kommunikáció térnyerése révén az önszabályozás hatáskörének bővítése, másrészt a nemzeti önszabályozó szervezetek munkájának segítése, új szervezetek létrehozása.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
