Körülbelül 2 milliárd forintnak számító összeget ajánlott fel az énekes jótékonysági szervezete olyan civileknek, akik a hátrányos helyzetben, leszakadt régiókban élő embereket segítik a koronavírus elleni küzdelemben.
Beyoncé szervezete, a BeyGOOD 6 millió dollárral szállt be a Twitter-vezérigazgató, Jack Dorsey által indított jótékonysági kampányba, amellyel civil szervezeteket szeretnének támogatni a koronavírus idején – írja az NME.
Elsősorban olyan hátrányosan érintett közösségekben tevékenykedő civil segítőknek menne a pénz, akik jobban ki vannak téve a fertőzésveszélynek, mert például nem tudják tartani a társas távolságtartás szabályait, nem tudnak ugyanis home office-ból dolgozni, és sokan, kis helyen élnek együtt. Az Egyesült Államokban hatványozottan érintettek ebből a szempontból az afroamerikai, latino közösségek.
Ezek az emberek eleve nehezen tudtak hozzáférni az egészségügyi szolgáltatásokhoz, a megfelelő lakhatáshoz és az oktatáshoz való joguk is sérült, most pedig a fertőzésveszéllyel és a magas halálozási aránnyal is szembe kell nézniük. Ezek a közösségek nem tudnak hozzáférni a tesztekhez sem – áll a kampány közleményében.