1,9 milliót kínál a Meta, ha valaki átmegy a TikTokról a Facebookra és az Instagramra
A Meta a felnőtt amerikai felhasználók számára nyitott bónuszprogramot, melynek célja elsősorban a facebookos tartalomgyártás felpörgetése lehet.
A Meta a felnőtt amerikai felhasználók számára nyitott bónuszprogramot, melynek célja elsősorban a facebookos tartalomgyártás felpörgetése lehet.
Az elmúlt évtizedben a technológia óriási hatást gyakorolt a marketingre. A közösségi média megjelenése és terjedése alapjaiban változtatta meg a vállalatok és a vásárlók közötti kommunikációt. Most pedig újabb átalakulás következik: a mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja az online marketinget. Az AI már nem pusztán a jövő zenéje – jelenünk szerves részét képezi, mindennapi életünk számos területén alkalmazhatjuk. A marketing világában ez különösen igaz, ahol az innováció, a kreativitás és a hatékonyság mindig elsőbbséget élvez. Az AI és a marketing találkozásának eredménye olyan innovatív eszközök létrejötte, mint a ChatGPT, amely új dimenziókat nyit meg a marketing szakemberek számára.
Lehet, hogy hamarosan már közvetlenül szerezhetnek bevételt a videóikból a tiktokos tartalomgyártók, miután információk szerint azon dolgozik a platform, hogy lehetővé tegye egyes felvételek fizetőkapu mögé helyezését. Ami persze nézői oldalon azt jelenti: fizetni kell majd, hogy bizonyos videókat láthassunk.
A YouTube néhány felhasználó számára már elérhetővé tette azt az aloldalt, ahol a platformra feltöltött podcastokat szedik egy csokorba.
Horváth Gergely a Petőfi Kulturális Ügynökség újonnan alakult cégét vezeti.
Annyi pénzzel csábítja magához a különféle influenszereket a Facebook, hogy a legjobbaknak munkát sem kell vállalniuk.
A Financial Times szerint a kínai ByteDance nem szeretne lemaradni az e-kereskedelemben folytatott versenyben a Facebooktól és a YouTube-tól, ezért többféle vásárlós funkcióval is kacérkodik a TikTokon.
A TikTok nemrég már bejelentette, hogy az amerikai felhasználók legjobbjait egy előre meghatározott keretből fogja kifizetni 2021-től. Most kiderült, Európában is megnyitja pénztárcáját a vállalat.
Saját tartalmakat készítene az Apple, és úgy tűnik, nem sajnálja erre a pénzt.
Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.