Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#saját_márka

Vállalkozás Mérlegen

Oláh Anna: Már 20 évesen kimondtam, hogy világmárkát alapítottam az Anna Amélie-vel

Gyerekkorában minden erejével harcolt a csipkés, fodros ruhácskák ellen, jobban vonzották a kosaras kártyák, mint a Barbie-k és soha nem gondolta, hogy divattervező lesz belőle. A Mérlegen vendége Oláh Anna, az Anna Amélie márka megálmodója volt, aki továbbra se tartja magát divattervezőnek, ruháira és táskáira inkább hordható műalkotásként hivatkozik.

Vállalkozás hvg.hu

Jön a Tesco nagy dobása

Másfél évtized után megújul a Tesco első áras sajátmárkás termékválasztéka, a Tesco Value. A termékcsalád minden tagja teljes körű felülvizsgálaton esett át, melynek során nemcsak a termékek csomagolása, kiszerelése újult meg, de minőségi szempontból is átfogó ellenőrzésre került sor. Az új választékot a vásárlók is tesztelték és véleményezték, így az ő jóváhagyásukkal került a polcokra a több mint 300 Tesco Value termék. Ha mégsem tetszik, vissza lehet vinni és a visszaadják a vételárat.

Vállalkozás hvg.hu

Egyre kevesebben fizetik meg a márkát és a marketinget

A kereskedelmi márkás termékek értékbeli piacrésze a napi fogyasztási cikkek piacán 2012-ben 2011-hez képest kissé csökkent és éves átlagban 25 százalékos szintet ért el. Elsősorban a B márkák tudtak erősödni a kereskedelmi márkák rovására. Az A márkák részesedése gyakorlatilag nem változott: 2012-ben is a teljes FMCG forgalom közel felét adták ezek a termékek.

Vállalkozás hvg.hu

Jön a Praktiker márka a barkácspiacra

Stratégiai szerepet szán a jövőben a saját márkás termékeinek a magyar piacon a Praktiker. A korábbiak helyét a már meglévő Budget és újként a Praktiker, mint saját márka veszi át. A döntés célja a racionalizálás és a Praktiker márka erősítése.