Újabb retrójárgány: fény derült a vadonatúj Renault 4 árára
A Renault 5 után egy újabb legendás francia típus is feltámad, megkezdődött a Renault 4 értékesítése.
A Renault 5 után egy újabb legendás francia típus is feltámad, megkezdődött a Renault 4 értékesítése.
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.
A Citroënből kivált DS Automobiles vadonatúj elektromos modelljével, a 750 kilométeres hatótávú N°8-cal a francia fővárosban ismerkedtünk meg testközelből, ahol az 1959-es DS Ballons feltámasztott új változatát is meglestük.
Egekig forgatható motorral és kéziváltóval támad a legendás piskóta Escort szupermodern utódja.
A legendás Volvo 240 21. századi modern utódja szedánként és kombiként is abszolút egyedi kiállású.
A francia gyártó a nemrég debütált Renault 5 után egy újabb múltidéző szupermodern kisautóval rukkolt elő.
Szinte hihetetlen, de ezzel a régi Volkswagen Sciroccóval eddig alig több, mint 2 ezer kilométert tettek csak meg.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
A legendás Porsche 911 GT1 Strassenversion kései leszármazottja szuperkönnyű és nem szenved erőhiányban.
A Carbon Piranha projekt keretein belül egy szuperkönnyű és igen erős retró járgány készül.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.