Egy rubelért adta el, százmilliárdért kaphatná vissza orosz gyárát a Renault
A franciák második leganyobb piaca volt Oroszország, és a togliatti gyár most is ontja magából a Ladákat, csak már nem Renault-tulajdonként.
A franciák második leganyobb piaca volt Oroszország, és a togliatti gyár most is ontja magából a Ladákat, csak már nem Renault-tulajdonként.
A jövőben csak orosz márkákat vehetnek, meg néhány kiválasztott kínai modellt.
Követik a többi nagy autóipari céget, amelyeknek gyártási egységeik is voltak az országban, ahol nem csak az ellátás, de a kereslet is összeomlott mára.
Nem csak szankciók, de a helyi piac összeomlása is szerepet játszik abban, hogy eladnák a gyártási kapacitásukat.
Követték a csoporttárs Renault-t, amely már korábban kiszállt.
A Fiat például összesen egy darab autót adott el szeptemberben.
Az Aurus nevű márkát anno kifejezetten az elnök kérésére hozták létre. A négy éve létező gyártó most piacra dobta újdonságát: egy hatalmas szabadidő-autót.
Újabb nem várt fejleményt hozhat az oroszok elszigetelődése a világtól.
A francia cég az autóipari konszernek közül a leginkább kitett az oroszországi gyártásnak.
Megkezdődött a Vlagyimir Putyin orosz elnök által népszerűsített Aurus Szenat luxusszedán sorozatgyártása a tatárföldi Jelabugában, az orosz Sollers csoport és az amerikai Ford vegyesvállalatának gyárában.
Elon Musk beszélt arról, hogy közel állnak az oroszországi forgalmazáshoz és a helyi gyártás lehetősége is felmerülhet.