Van-e bármi értelme a metrókra szerelt ajtónyitó gomboknak?
Teljesen mindegy, hogy megnyomjuk vagy nem, a budapesti metró ajtaja kinyílik az állomásra érve. De minek van ott az a gomb, ha nem használjuk? Megkérdeztük a BKV-t.
Teljesen mindegy, hogy megnyomjuk vagy nem, a budapesti metró ajtaja kinyílik az állomásra érve. De minek van ott az a gomb, ha nem használjuk? Megkérdeztük a BKV-t.
Minden kilencedik-tizedik ülésnek van valamilyen sérülése.
A főpolgármester szerint a 3-as metrókocsik beszerzéséről szóló fővárosi jelentés alátámasztja majd, hogy az orosz szerelvények megvásárlása a kormány által diktált, és a korábbi városvezetés által kényszerűségből elfogadott, rossz megoldás volt.
A banda mindvégig fotózta és videózta a műveletet.
Mintegy 35 millió eurós kötbér miatt perelné a BKV a metrókocsigyártó Metrowagonmasht, azonban 3 év alatt nem jutottak el addig, hogy az orosz cég átvegye a periratokat. A Népszava szerint az Igazságügyi Minisztériumnak kellene lépnie az ügyben.
A volt főpolgármester arra reagált, hogy a négy koalíciós frakcióvezető feljelentést tett a 3-as metró kocsijainak az ügyében.
Elkészült a jelentés a metrókocsi-felújításról, Gy. Németh Erzsébet a feljelentéssel együtt átadta a rendőrségnek.
Elkezdték a felújított metrókocsik ellenőrzését az orosz szakértők, nem sokkal az után, hogy kiderült, repedések vannak a szerelvények alján.
Az adóhatóság szerint vámtitoknak minősülnek a kért adatok, amit harmadik személynek nem adhatnak ki.
A BKV járműjavítójának felügyelőbizottsági tagjai megnézték a forgalomból kivont orosz metrókocsikat. Vágó szerint ezek nem felújított, hanem új kocsik, ráadásul a korszerűtlenebb fajtából.
Budapest főpolgármestere hosszú Facebook-bejegyzésben reagált a pénteki hírekre. A színházak ügye is előjött.
Volt már baj az ajtókkal, az illesztésekkel, felfedeztek a külső részeken idő előtti rozsdásodást, és a Magyar Narancs szerint az ülésekkel sem stimmel minden a 3-as metró szerelvényein, amelyeket a hivatalos kommunikáció szerint felújítva küldtek vissza a tendert megnyerő oroszországi cég gyárából Budapestre. A BKV elismerte, hogy mindegyik ülést cserélni kell.