Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#mastercardbch

Mastercard

Érdekes felmérés készült

Átfogó kutatás készült a hazai mikro- és kisvállalkozások működési módszereiről és arról, mennyire tartják szem előtt a környezet védelmét.

BrandChannel Mastercard

Klímaszorongás helyett megoldások – a legfiatalabb generáció zöld elvárásai

Ma már nem elég a szelektív hulladékgyűjtés, a többször használt bevásárlószatyor ahhoz, hogy a jövő nemzedéke is úgy érezze: teszünk valamit azért, hogy a klímaszempontból apokaliptikus jövőképüket megváltoztassuk. A Z generáció azt várja, hogy ne csak az egyén, de a vállalatok is vállaljanak felelősséget a fenntartható jövőért. Elvárásaik nemcsak külföldön, de a hazai piacon is egyre erősebbek: míg a pszichológusok egyre több klímaszorongással, a generációról készült tanulmányok egyre aktívabb „zöld” fogyasztókkal találják szembe magukat.

Mastercard

Nyakunkon az új időszámítás a kártyaelfogadásban. Ön felkészült?

Kevés idejük maradt az online kasszával rendelkező kereskedőknek arra, hogy megfeleljenek a 2021. január 1-jétől hatályos előírásnak, miszerint legalább egy elektronikus fizetési lehetőséget kell biztosítaniuk. Ebben segít a Doppio-program innovációja, amely révén akár 3 nap alatt be lehet vezetni a jogszabálynak megfelelő szolgáltatást, ráadásul a softPOS-megoldás miatt nem is kell külön terminált beszerezni.

Mastercard

Nemsokára új világ kezdődik a kártyaelfogadásban

2021. január 1-jéig maradt ideje az online kasszával rendelkező kereskedőknek arra, hogy megfeleljenek a hatályos előírásnak, miszerint legalább egy elektronikus fizetési lehetőséget kell biztosítaniuk. Ebben segíti őket az egyik hazai vállalkozás egyedülálló online pénztárgépe, amelyet a Mastercard Doppio nevű programjának innovációjaként fejlesztett ki.

BrandChannel Mastercard

Már hivatalosan is a jövőben élünk!

Az elmúlt évek, évtizedek tapasztalataiból kiindulva, illetve az infokommunikációs technológiák elképesztő ütemű fejlődését látva nagy biztonsággal kijelenthető, hogy az élet szinte minden területén – például a közlekedésben, kereskedelemben, pénzügyi tranzakciókban vagy a nehezebben átlátható, óriási rendszerekben, mint a logisztika vagy az egészségügy – hatalmas változások előtt állunk.

BrandChannel Mastercard

A készpénznek tényleg vége?

Tavaly már 605 milliószor használtuk a bankkártyáinkat vagy telefonunkat fizetésre, ez csaknem 120 millióval több, mint 2016-ban. Egyelőre még belefuthatunk néhány helybe, ahol nem tudjuk a kártyáinkat használni, de négy év alatt ezek száma is harmincezerrel csökkent, sőt az egy érintéssel történő fizetés lehetősége is közelít a 100 százalékhoz. Lassan búcsút mondhatunk a készpénznek, és ez már nem túlzás. Infografikánkon mutatjuk be a folyamatot.

BrandChannel Mastercard

Nélkülözhetetlen partykellék lesz az okostelefon

Ha a belvárosba indulunk mulatni, időnként komoly logisztikai stresszt kell elszenvednünk amiatt, hogy hol lesznek legnagyobb biztonságban nélkülözhetetlen fizetőeszközeink: pénztárca, bankkártya, telefon. Mi leteszteltük, és higgyen nekünk: elég lesz a mobil.

BrandChannel Mastercard

Addig nyújtózkodj, ameddig a mobilod ér

Végre csúcsra hághat a kényelem és a praktikum. Se pénztárca, se bankkártya, se zsebből előhalászott ringyes-rongyos címletek. Csak fogja kedvenc okostelefonját, és fizessen olyan egyszerűen és sikkesen, ahogyan azt megálmodtuk, amikor a jövő mindennapi vívmányaira gondoltunk.