Metróbuszokat indít a főváros
A külső kerületekben élőknek akarnak alternatívát nyújtani az autózással szemben.
A külső kerületekben élőknek akarnak alternatívát nyújtani az autózással szemben.
Annyira megsokasodtak a bajok a győri vasútvonalon a felújítás után, hogy a második helyre jött fel, de a legtöbb gondot összeszedő magyar vonal így is ugyanaz lett, mint amely öt éve minden évben. A csúcskésést az a vonat hozta össze, amely Budapestről kilenc és fél óra alatt ért el Ausztriába, de a listánkból az is kiderül, hogy a havazás vagy épp a nyári hőség mennyire viselte meg a vasutat. Ahogy az is, van-e egyáltalán olyan vonal, ahol tökéletes volt a szolgáltatás.
Egyszerűsödik a termékportfólió.
Korábban leáll a nappali felszíni közlekedés és a metró, cserébe korábban indulnak el az éjszakai járatok is – azok viszont módosított útvonalakon közlekednek.
A jegyellenőrök mellett az utaskoordinátorokat és a BKK biztonsági szolgálat dolgozóit is felszerelik.
Az építési és közlekedési miniszter állampolgári joggá tenné a közlekedéshez való jogot, egymilliárdos hitelt venne fel a vasútvonalak felújítására, húsz-harminc éves, használt vasúti szerelvényeket szerezne be, és átalakítja a MÁV-ot. Ennek keretében megváltozik a vasúttársaság vezetősége is.
Már egy díjat is elnyert Kiss Botond formatervező érdekes koncepciója, mely a városi közlekedés több problémáját is megoldhatná.
Elismerésként a kánikulában is kitartó munkájukért. Nagy bejelentéseket is ígért augusztusra az építési és közlekedési miniszter.
A MÁV alapította, abból vált előbb egy, majd számtalan apróbb külön céggé a hazai autóbuszos személyszállítás megkérdőjelezhetetlen főszereplője, hogy aztán a sok kis Volán újra összeolvadva az év végéig visszatérjen anyja kebelére. Úgy tűnik, 55 év után elbúcsúzhatunk az ikonikussá vált Volán névtől és a csigás logótól is. A Fortepan képein a történet.
Immár hivatalos: egyesíti a MÁV-START-ot és a Volánbuszt az építési és közlekedési miniszter. A Volán elveszíti önállóságát és a nevét is.
Elvileg csak tesztüzem volt, gyakorlatilag szó sincs a bezárt vasútvonalak újranyitásáról. A minisztérium szerint az utasszám nem csökkent, az utasoknak pedig jobb a buszokon.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint az ő számításuk a helyes, valóban évi 1 milliárdos lesz a tarifareform pluszköltsége, és nem 10-13 milliárdos, ahogy azt a lap becsli.