Kínaiak csaphatnak le a Volkswagen gyáraira
Komoly presztízsértéke lehet a kínaiak részéről, ha saját gyárakkal rendelkeznek Németországban.
Komoly presztízsértéke lehet a kínaiak részéről, ha saját gyárakkal rendelkeznek Németországban.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
A vita középpontjában a SAIC elektromos modelljei állnak, amelyekre az EU 35,3%-os extra vámtételt rótt ki.
Akár visszamenőlegesen is extra vámot kaphatnak a nyakukba a kínai gyártók.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
A sanghaji cég szerint emberi hibából történt a baleset, amikor átszakította az épület falát a kocsi és az aszfaltra zuhant.