Még egy autógyárat építene Európában a BYD, és egy akkumulátorgyárról is szó van
A most épülő magyar és török gyárak kapacitása félmillió autó lehet évenként, ezek mellé jöhet egy harmadik gyár is.
A most épülő magyar és török gyárak kapacitása félmillió autó lehet évenként, ezek mellé jöhet egy harmadik gyár is.
2025 végén két modellel indítja be magyarországi autógyárát a kínai BYD. A kis kategóriájú modelljük gyártása csúszik, először a Golf-kategóriában szállnak szembe az európai gyártókkal.
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
Egyre magabiztosabbak a terjeszkedő távol-keleti szereplők.
Beszédes, hogy korábban a Volkswagen volt ugyanebben a szerepkörben.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
A múlt héten Orbán Viktor is találkozott az egyik legnagyobb kínai autógyártó vezetőivel.
A türingiai üzemben teljes kapacitáson így is évente harmincmillió – másodpercenként két darab – lítium-ion akkumulátorcellát állítanak majd elő.