Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#fogyasztói_bizalom

Gazdaság Kovács Gábor

Infláció: repülőrajt behúzott kézifékkel, és már éledezik Nagy Márton mumusa, az „óvatossági motívum” is

Az év első két hónapja alapján az infláció idén a vártnál jóval nagyobb lehet, éves átlagban 5,6 százalék a friss prognózis. A magas infláció miatt sok háztartás vásárlóereje csökkenhet, ráadásul a még magasabb érzékelt infláció erősíti az „óvatossági motívumot”. Márpedig a kormány a háztartások fogyasztásának erősödésétől várta a gazdasági felpattanást.

Gazdaság MTI

Egyre gyorsabban párolog el a vásárlók bizalma

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - közölte az Oracle új felmérése alapján. A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé hisznek az influenszereknek, a celebeknek, a politikusoknak vagy a technológiai forrásoknak, így a közösségi médiának, a mobil hirdetéseknek és a hangalapú szolgáltatásoknak.

Gazdaság MTI

Meglepő felmérés: a magyarok optimistábbak valamiben a fél világnál

Csökkent a fogyasztói bizalom a második negyedévben Magyarországon, a Nielsen fogyasztói bizalom indexe 57 pontra esett az első negyedévi 61 pontról - közölte a piackutató. A vizsgált 63 ország lakói közül viszont a magyarok bizonyultak a legoptimistábbnak a saját pénzügyi kilátásaikat illetően.

Kult MTI

Felmérés: látja a tévében, elhiszi, és már ugrik is a magyar

A Nielsen 30 ezer fős kutatása szerint a magyarok 10 százalékponttal jobban bíznak a reklámokban, mint az átlag európai. Bár a kérdőívet kitöltő magyarok 45 százaléka állítja csak, hogy bízik a tévéreklámokban, 54 százalékukat ösztönözték cselekvésre a televíziós hirdetések.

Gazdaság MTI

GKI: nagyon régen voltunk ennyire optimisták

Magyarországon a választások előtt folytatódik a több mint másfél évtizede nem látott optimizmus – derül ki a GKI által az Európai Unió támogatásával végzett felmérésből, mely szerint nyolcéves csúcson vannak a fogyasztói várakozások.

Gazdaság MTI

Sereghajtók vagyunk, ami a fogyasztói bizalmat illeti

A fogyasztói bizalom Magyarországon továbbra is jelentősen elmarad az európai átlagtól a Nielsen felmérése szerint, amelyet a piackutató szerdán juttatott el az MTI-hez.. A munkahelyi kilátásokat tizenkét hónapos távlatban pozitívan csak a válaszadó magyarok 8 százaléka ítéli meg.