Szigorítana az EU, és csak villanyautók kaphatnának cégautós kedvezményeket
Az új autók hatvan százaléka céges az Unióban, nagy változást hozna a lépés a piacon.
Az új autók hatvan százaléka céges az Unióban, nagy változást hozna a lépés a piacon.
A gyorséttermek parkolóiban egyre gyakorbb látvány egy töltőoszlop.
Jelentősebb mennyiségben lesznek olyanok is, amelyek kifejezetten teherautó-töltők.
Minden tíz eladott autóból kilenc teljesen elektromos volt náluk tavaly.
De csak a típusok között, különben tarolnak a kínaiak.
Olaf Scholz német kancellár a Ford kölni gyárában beszélt erről, ahol két új elektromos modellt gyártanak, de egyelőre visszafogott termeléssel.
A mostani megtorpanás csak átmeneti az elektromos autózásban egy friss piaci elemzés szerint.
Elég színes a választék, tizenöt olyan gyártó van, akik már legalább száz autóval szerepelnek a listán.
A pályázat célja, hogy eltűnjenek az elektromos autós “fehér foltok”.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.