Újabb három budapesti útszakaszon csökkentik a sebességhatárokat
Az elmúlt fél év során közel tucatnyi útvonalon történt hasonló.
Az elmúlt fél év során közel tucatnyi útvonalon történt hasonló.
Fedélzeti kamera rögzítette az esetet.
Föld alá szeretné vitetni a HÉV-et Soroksár, mert már most is zavarónak tartják a felszíni nyomvonalat. Ennek érdekében akár meg is vétózzák a vonal tervezett felújítását.
Lesz más lezárás is a BKK szerint.
Egyelőre nem az autók számának csökkentése a reális cél, csupán a növekedés megállítása.
Szívesen vitázna Karácsonnyal – mondta az Inforádióban.
Online kérdőívvel szeretnék megtudni, hogy mit támogat a többség.
A fővárosi utak közül a Váci útnak úgy tűnik, bérelt helye van a baleseti statisztikák élén. Gyakorlatilag minden hétre jut egy-két karambol erre a frekventált útvonalra.
A metrórekonstrukció mindig garantálható káosszal jár, márpedig nemsokára abból is a legnagyobb jön: novemberben indul a város legforgalmasabb vonalának, a 3-as metrónak a felújítása. Pótlóbuszból nem lesz hiány, de van pár ötletünk arra, miképp kerülheti el a használatukat úgy, hogy közben gyorsabban, és főleg kényelmesebben be is jut a városba. Szavazzon: Ön hogy fogja elkerülni a metrópótlókat?
120 éve, 1896. május 2-án indult el Budapesten a korának műszaki színvonalát messze meghaladó millenniumi földalatti vasút. A magyar főváros a lóvasút után, a gőzvontatás lépcsőjét elhagyva, egyenesen a villamos vontatás korszakába lépett, így Budapesten jelent meg először a kontinentális Európában egy teljesen villamos üzemű földalatti vonal.
Elindult a tanév, remélhetőleg minden érintett időben odaért az iskolába, anyukák, apukák a munkahelyükre. Budapesten az első nap reggelét, úgy tűnik, megúsztuk káosz nélkül. Pedig esélyes volt.
A március 15-i fővárosi rendezvények miatt jelentősen változik a közösségi közlekedés menetrendje.