Drágább lett a legolcsóbb Suzuki Magyarországon
A Suzuki Swift alapára átlépte a lélektani 6,5 millió forintos határt.
A Suzuki Swift alapára átlépte a lélektani 6,5 millió forintos határt.
Néhány százezer forinttal drágább lett a Vitara és az S-Cross.
A japán gyártó tavaly minden korábbinál több új autót értékesített Magyarországon.
A visszahívás a Suzuki Vitara és S-Cross típusú autókat érinti, mivel hibás a párolgásszabályozó rendszerük.
Mint ahogy a szörfdeszkán az első alkalommal, kezdő vállalkozóként is nehéz talpon maradni. Ám egy valódi küldetéstudattal rendelkező hullámlovas akkor is újra és újra felkapaszkodik a deszkára, ha hullámok összecsapnak a feje fölött. Varga Gáborral, a Surf Core alapítójával, nem mellesleg huszonötszörös magyar szörfbajnokkal beszélgettünk az indulásról, az útkeresésről, szenvedélyről és sikerekről.
A modernizált technikájú Suzuki S-Cross fapados alapára 8 millió forint fölé emelkedett.
Megújulnak a magyar gyártású Suzuki – mutatjuk, hogy konkrétan milyen lett a megdrágult 2024-es Vitara, és a szintén magasabb árú S-Cross újdonságait is vázoljuk.
A modernizált technikájú Suzuki S-Cross fapados alapára 8 millió forint fölé emelkedik.
Hamarosan begördülnek a hazai kereskedésekbe az első faceliftes új Vitarák.
Néhány hetet még várnunk kell a kívül-belül felfrissített Suzuki Vitara sorozatgyártásának megkezdésére.
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
Hány ezer tonnás présgépek dübörögnek a Suzukinál? Mennyi benzint tankolnak a 0 kilométeres autókba? Hány percig esőztetik a kocsikat? Jövünk a válaszokkal!