Visszatért az élet a Saab svédországi gyárába, ahol nem akármilyen autók készülnek
V8-as különlegességek kerülnek ki a trollhattani üzemből.
V8-as különlegességek kerülnek ki a trollhattani üzemből.
A svéd vállalat bejelentése alapján Magyarország a legújabb, áttervezett és modernizált E típusvariáns iránt érdeklődik a Honvédség második Gripen-zászlóaljának felállításához.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Aligha jár rosszul anyagilag hosszú távon az a befektető, aki bevásárol a hadiipari óriások részvényeiből. Fontos az időzítés, mert a papírok érzékenyen reagálnak a háború eseményeire.
Ahol nyáron komp jár a tengeren, ott a svédek a hosszú téli hónapokra normál közutakat alakítanak ki a jégen. Szögesgumis kalandjaink a Toyota RAV4 vadonatúj GR Sport verziójával, mellyel a történelmi látványosságok mellett a Facebook hatalmas szerverparkjához is elautóztunk.
A tajvani importőr dacol a tényekkel, és életben tartja az egyedi márkát.
A kocsi a kertben állt, amikor egy nagyobb puffanásra lett figyelmes a tulajdonosa. Behorpadt motorháztetőt és üvegszilánkokat talált a helyszínen.
A kínai okostelefon-gyártó veheti meg a Saab jelenlegi tulajdonosát.
A svéd márka szinte ismeretlen szabadidő-autója a ritkasága miatt egész jó áron megy gyűjtői autóként.
Az ötödik kerék nem a kormány- és nem is a pótkerek, hanem egy, az úton gördülő speciális kerék.
Mutatjuk, hogy az 50-es évek közepén milyen sportautókat készítettek a britek, a svédek és a németek.
Ez konkrétan az az autó, ami utolsóként hagyta el a jobb sorsra érdemes Saab-gyárat.