Szivárványos új retró Porsche méregerős hibrid technikával
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
A Techart által kezelésbe vett 911-es sportkocsiba vélhetően nagy örömmel pattannak be a német rendőrök.
Ami karosszériaépítést illeti a tuningban, az Ares Design az iparág egyik mestere.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
A megjelenése óta az egyik leglátványosabb modellje a Porsche 911 kínálatának a targatetős változat.
Visszatért a 911 Targa. Ráadásul az 1965-ben bemutatott klasszikus előd stílusában.
A német sportautógyár a detroiti autószalon mutatja be a kivehető keménytetős 911-est, a Targát. A kocsihoz készült videóban még csak áttételesen - egy stadion tetőszerkezetén keresztül - látható a nyitható/kivehető tető.