Nem viccel a BMW, igen ütős lesz a debreceni újdonsága
A bajor gyártó új generációs elektromos platformja az eddigieknél nagyobb hatótávval és gyorsabb töltéssel kecsegtet.
A bajor gyártó új generációs elektromos platformja az eddigieknél nagyobb hatótávval és gyorsabb töltéssel kecsegtet.
A magyar prémiumpiacon tovább növelte elsőségét a BMW, mely idén nemcsak a vadonatúj debreceni Neue Klasse, hanem a méregerős új M5 és a felfrissített 2-es Gran Coupé révén is hallatni kíván magáról.
A 2000 CS a 60-as évek egyik legelegánsabb, krómmal alaposan nyakonöntött túrakupéja, a Z3 M Coupé pedig egy az idő kerekét 25 évvel visszapörgető, őrült formájú/teljesítményű kis méregzsák. A Balaton környékén autóztunk a két bajor időgéppel.
Folyamatosan érkeznek az új elektromos modellek a müncheni cégtől.
A legkevésbé sem úgy, ahogyan a mai bajor modelleket megszokhattuk.
2023-ban érkezik többek között az elektromos iX1, az első kombi M3 és az akár 748 lóerős XM szabadidő-autó.
Jelentősen bővíti Debrecenbe tervezett beruházását a BMW. A gyár mellett, ahol a német konszern új elektromos járműveit, a Neue Klasse példányait gyártják majd, akkumulátorokat összeszerelő üzemet is építenek. A BMW így kétmilliárd eurót fektet be Debrecenben, és az új akkumulátorüzemmel további ötszáz embernek ad munkát 2025-től.
Az újdonság nem egy autókiállításon, hanem egy elektronikai vásáron debütál majd.
A bajor gyártó flexibilis új elektromos autó platformja akár négy villanymotort is felvonultathat.
A gyártó következő generációs villanyautóit a jelenlegi modelleknél jelentősen gyorsabban lehet majd tölteni.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.