Százmilliókra büntettek egy autókereskedőt, mert az autói matrica nélkül járták a sztrádákat
Az eset nyomán arra figyelmeztet az útdíjfizetési szolgáltató, hogy a pótdíj megfizetéséért nem a jármű használója, hanem az üzembentartó a felelős.
Az eset nyomán arra figyelmeztet az útdíjfizetési szolgáltató, hogy a pótdíj megfizetéséért nem a jármű használója, hanem az üzembentartó a felelős.
A NÚSZ Zrt. leánycégének ügyvezetője az állami vállalatnál a nemzetközi kapcsolatok igazgatója.
Az üzenetben egy link van, amely a csalók oldalára vezet.
A D1 kategóriás matrica árát Lázár János már tavaly elárulta, most a többié is kiderült.
Informatikai fejlesztés zajlik, újév hajnaláig nem lesz elérhető a rendszer. Ha utazna, még előtte vegye meg a matricát!
Elég jelentősen drágul minden kategóriában.
Ha külföldi rendszámú autóval szabálytalankodik valaki idehaza, akkor a kiszabott pótdíj ugyanakkora, mint amekkorát a Magyarországon regisztrált járművek kapnak, de a csekket nem a hazai autópálya-üzemeltető küldi, hanem egy külföldi cég. Emiatt az alapösszegre akkora kezelési költség rakódik, hogy azzal a többszörösére emelkedik a befizetendő összeg. A cikkünkben bemutatandó eset tartogat még más meglepetést is.
Pár napig még egy éves matrica vásárlásával kiváltható a pótdíj.
Az autósok az utolsó negyedévben havi matricákkal már jobban járnak.
A bliccelők a kijárási korlátozások alatt sem pihentek.