Magyar Telekom: az elmúlt évek magas inflációja már az ügyfelek magatartásán is látszik
Szerdán részleteiben is bemutatta a Magyar Telekom vezetése a február 25-én közzétett 2024-es, várakozásokon felüli pénzügyi évéről szóló jelentését.
Szerdán részleteiben is bemutatta a Magyar Telekom vezetése a február 25-én közzétett 2024-es, várakozásokon felüli pénzügyi évéről szóló jelentését.
Tényleg a jegybank által is sokat kritizált profitinfláció működik.
Tavaly a Telekom nyeresége 93,6 százalékkal 163,4 milliárd forintra nőtt.
A Richter és a Magyar Telekom részvényei azonban így is emelkedni tudtak.
Megválik a Telekom a Vidanet Zrt.-től. Az 54 ezer ügyfelét internettel, tévével és vonalas telefonnal ellátó, hatmilliárdos árbevételű céget egy a viszonylag friss alapítású Ursus Zrt. veszi meg, aminek vezérét furcsa kapcsolat fűzi a 4iG-hez.
Áprilisban visszatekintő, inflációkövető díjemelést hajt végre a szolgáltató.
Mára már heti közel 300 darab, szakértők által bevizsgált, prémium minősítésű mobilt vásárolnak a Telekomnál az ügyfelek. A vállalat szerint a tendencia azt mutatja, ez a szám a jövőben még tovább nőhet.
Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes, valamint Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes is elhagyja a távközlési vállalatot, utóbbi a Deutsche Telekomon belül más pozícióban folytatja.
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Hallhatóvá tették azt a kommunikációs kapcsolatot, amely sokakat összeköt Európában. Íme a Melody of Europe.
Magyar Telekom kontra 4iG: a két távközlési mogul közelmúltbeli teljesítményének elemzésével kínál adalékokat a magyar gazdaságstratégia jellemzőihez Simor András, az MNB egykori elnöke, a Deloitte pénzügyi tanácsadó volt elnök-vezérigazgatója. Vélemény.
<strong>Az elmúlt években több nagy IT-biztonsági incidens világított rá, hogy összekapcsolt világunkban elengedhetetlen a vállalati informatikai rendszerek és a vállalati adatvagyon védelme. Sajnos a cégek többsége még mindig nem fordít kellő figyelmet és erőforrást kibervédelemre, pedig egy biztonsági incidens miatti leállás nemcsak anyagi jellegű károkat okozhat, de a reputáció romlását is eredményezheti. A vállalatoknak számítaniuk kell a kibertámadásokra – és fel is kell készülniük rájuk.</strong>
Aki marad, az átlagban 6 százalékos béremelést kap.