Elhalászta a konkurencia a Kifli.hu menedzserét
Buris Károly az online kereskedelem másik cseh márkájánál lett üzemeltetési és logisztikai vezető.
Buris Károly az online kereskedelem másik cseh márkájánál lett üzemeltetési és logisztikai vezető.
Miközben Nagy Márton azon sopánkodik, hogy a magyarok nem itthon költik el a pénzüket, cseh és lengyel befektetők letarolták a magyar e-kereskedelmet. A két ország vállalkozói jó néhány egyéb ágazatban is betörtek a magyar piacra, míg a Fideszhez közel álló cégek a külföldi terjeszkedéssel erőlködnek.
Korábban a Kifli.hu és a Biopont is megtette már ezt. A Nébih kéri, senki ne fogyassza el a terméket.
A háromszoros olimpiai bajnok egyelőre „edzeget”.
Új bónuszrendszer révén elérhető, havi nettó egymillió forintos bér ígéretével növelné 500-ról 600-ra futárai számát a Kifli.hu. A plusz pénz a délutáni és hétvégi extra műszakokért járhat.
Legfeljebb annyi pénzt kérnek el a mentes árukért a Kiflinél, amennyibe a hagyományos megfelelőjük kerül, ez néhány terméknél akár 20-30 százalékos árcsökkenést is jelent.
Jócskán felgyorsítja szállításait a Kifli.hu, egyben további fejlesztéseket tervez a magyar piacán. Mint azt Gabriel Makki, a vállalat ügyvezetője elmondta, a cég Magyarország minden sűrűn lakott részét bevonná a szolgáltatási körbe, ennek fontos következő lépéseként a kereskedő vállalat egy új elosztóközpont megnyitását tervezi.
Már több mint száz településen érhető el az online élelmiszerbolt szolgáltatása.
Az élen nincs változás, de az jócskán átalakult, hol vásárolunk élelmiszert. Megjelent a GKID 2022-es e-kereskedelmi toplistája.
Egyre kevesebb ételt vásárolnak a magyarok, pedig ha már az evésre szánt pénzen is spórolni kell, akkor nagy baj van. A legnagyobb magyarországi üzletláncokat kérdeztük arról, mit látnak a saját forgalmi adataikban, milyen módszerekkel próbálnak az ő vevőik takarékoskodni az ételvásárláson. Van, ahol a saját márkás termékek forgalma történelmi csúcsokon jár, máshol azt tapasztalták, hogy sokkal többször mennek be az emberek keresni az akciókat, az árstopos ételeket pedig elviszik a környékbeli hotelek és kávézók.
Megviselte, de nem törte meg a hazai digitális kereskedelmet az elmúlt évek gazdaságilag viszontagságos időszaka egy friss összesítés szerint. Jól látszik, hogy a vásárlói igények változnak. Ez leginkább a magyar cégeknek okozhat fejtörést, amelyeknek egyre nagyobb kihívás lesz lépést tartani a helyi piacot leuraló külföldi versenytársaikkal.