Hetek óta akadozik a fűtés a Fazekas Mihály Gimnáziumban
Az ország egyik legjobb középiskolájában hetek óta próbálják elérni, hogy megjavítsák a fűtést, ehhez szakembert is vittek volna, de a szülők szerint nem kaptak rá engedélyt.
Az ország egyik legjobb középiskolájában hetek óta próbálják elérni, hogy megjavítsák a fűtést, ehhez szakembert is vittek volna, de a szülők szerint nem kaptak rá engedélyt.
Nehezen kimutatható a pedagógiai hozzáadott érték az ország egyik legerősebb iskolájában, de a tehetséggondozás ugyanolyan nehéz munka, mint másutt a felzárkóztatás – véli a hosszú évek óta az iskolai rangsorokban az elsők között végző budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium megbízott igazgatója, Erős-Honti Zsolt. Milyen elvárásoknak kell megfelelnie egy fazekasos tanárnak? Van-e tanárhiány és magasabbak-e a bérek az országos hírű intézményben? Milyen arányban mennek külföldre a végzősök? Interjú.
Miért nem lehet hagyományos módon tanítani a történelmet? Mit kezdjen egy tanár a 20. századdal, amikor a politika is állandóan újra próbálja írni azt? Az ismeretekre vagy a diákok készségeinek fejlesztésére érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni? Foki Tamással, az ESTÖRI nevű történelmi verseny zsűrielnökével, a Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium igazgatóhelyettesével beszélgettünk.
A budapesti Fazekas Mihály Általános Iskola és Gimnázium, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium, a Budapest V. Kerületi Eötvös József Gimnázium, a Lovassy László Gimnázium és az ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium vezeti a HVG 2016-os középiskolai rangsorát.